Photobucket - Video and Image Hosting

A place where we can publish some things you are doing in your English, Galician, Spanish and French classes... Un lugar onde podemos publicar cousas que facedes nas vosas clases de Inglés, Galego, Castelán e Francés... Un lugar donde podemos publicar cosas que hacéis en vuestras clases de Inglés, Gallego, Castellano y Francés... Un lieu oú nous pouvons publier quelques choses que vous êtes en train de faire dans vos cours de Anglais, Galicien, Espagnol et Français...

Tuesday, February 13, 2007

14 de febreiro

O noso xeito de celebrar o día de hoxe, lonxe de meternos en gastos de ningún tipo, foi coa creación voluntaria de mensaxes de amistade e agarimo. Aquí tendes algúns deles:



Alejandro (3º)

"Josefa: eu quería decirche que me gusta como das clase aos nenos de 3ºB de Primaria. Oxalá que te cures máis pronto do que corre unha lebre. En clase todos botámoste de menos! Claro, eu tamén bótote de menos! A profesora que máis nos dá é Mariña, a de Inglés.


Moitos bicos de toda a clase: os nenos e nenas (e Mariña)."







Anónimo (3º)








Tania (4º)

"Eu quería decirche que non teño mellor amiga ca ti, Isa: es boa, intelixente, divertida, gústasme moito, encántame estar contigo, es xenial.

Bo San Valentín!"



Ismael (3º)


Alfonso (3º)

Es a miña mellor amiga. Es moi guapa e moi boa compañeira.


Anónimo (4º)

"Tirso: eu quería decirche que es o meu mellor amigo e non te vou abandonar."




Marta (3º)


"Eu quería dicirvos que vos quero moito e que sodes unha nai e un pai moi bos.

Para Mamá e Papá da súa filla Marta"





Santi (3º) escribiu a súa mensaxe empregando un alfabeto que moitos de nós non coñeciamos: o alfabeto minimoy. A ver se o dades descifrado...


3 Comments:

At Thu Feb 22, 09:11:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Very nice messages. I've received one from Gracie; here you are:
"Spike, you are very funny, my best friend and my favourite spider! Love, Gracie."

 
At Sun Feb 25, 08:06:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Eu xa descifrei o mensaxe de Santi!!! Pero non vou dicir o que pon, para que os que o lean se esforcen en averiguar de que se trata!! É divertido!

 
At Sun Mar 11, 06:16:00 pm, Anonymous Anonymous said...

gracias

 

Post a Comment

<< Home

The importance of learning languages...

Pay attention to these sign language singers...

Manamana...

Free Hugs